sunnuntai 4. lokakuuta 2015

So Sweet Socks

Neuloin Niina Laitisen So Sweet Socks:it Austermann Stepistä. Ihanan nopea ja helppo kuvio neuloa. Ohjeesta poiketen jatkoin kuviota myös jalkaterän päälle. Kuuden kerroksen joustinneuleen ennen kantapäätä neuloin 32 silmukalla (22 silmukalla jatkoin kuviota).

I knitted Niina Laitinen's So Sweet Socks from Austermann Step. The pattern was very easy and quick to knit. I modified the instructions a little bit, I continued to knit the pattern also on the foot. The 6 rows of ribbing before the heel I knitted with 32 stitches (with 22 stitches I knitted the pattern).



Langankulutus 67 g
Lanka: Austermann Step (väri 0291)
Puikot: 3 mm, silmukoita 56

Yarn usage 67 g
Yarn: Austermann Step (color 0291)
Knitting needles: 3 mm, 56 stitches

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti